Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:33:05+01:00
-kulturalnym odnoszeniem się do rywala
-przestrzeganiem przepisów, zasad
-nie utrudnianiem wyścigu/gry przeciwnikowi
4 3 4
2010-01-24T19:34:26+01:00
W tym że ktoś jak taki sport chodzenie się nazywa to jakby pod mostem biegł normalnie, jak wyścigi rowerów ktoś kogoś popchnie to żeby nie popychał. Żeby nie używał środków dopingujących.
3 3 3