Podaj 2-3 przyklady roślin :

a) będacych źródłem pożywienia człowieka
b) będących surowcem do wyrobu odzieży
c) będącuch surowcem do wyrobu leków
d) hodowlanych w parkach lub ogrodach
e) hodowanych w doniczkach.

Proszę o szybką odpowiedź ! Pilne !

3

Odpowiedzi

2010-01-24T19:35:10+01:00
A) porzeczka, arbuz, banan, marchew...
b)len , bawełna
c) zioła, mięta, rumianek,
d)dąb, klon, sosna, świerk
e)hiacynt, aloes
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:35:17+01:00
A)buraki,ziemniaki,marchewki
b)len,wełna
c)rumianek,dziurawiec
d)dęby,brzozy
e)pelargonie,paprocie
2010-01-24T19:37:47+01:00
A) marchew, ziemniak, kapusta
b) len, bawełna
c) melisa, skrzyp
d)akacja, róże
d)pelargonia, kaktus