Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T19:36:17+01:00
A) 140 g = 0,14 kg
b) 48 kg = 480 dag
c) 84 mg = 0,0084 dag
d) 62 g = 6,2 dag
e) 4 dag = 40 g
f) 195 g = 195000 mg
g) 0.85 dag = 0,0085 kg
h) 455 mg = 0,000455 kg
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:41:19+01:00
A)0,14 kg
b)480 dag
c) 0,0084 dag
d)6,2 dag
e)40 g
f)195000 mg
g)0,0085 kg
h)0,000455 kg


nie wiem czy dobrze :)

2 4 2
2010-01-24T19:41:44+01:00
A) 140 g =0,14kg
b) 48 kg =4800dag
c) 84 mg =0,84dag
d) 62 g =6,2dag
e) 4 dag =0,04g
f) 195 g =19,5mg
g) 0.85 dag =0,0085kg
h) 455 mg =4,5kg
2 2 2