Podkreśl nazwiska kompozytorów, którzy tworzyli operetki:
a)Jakub Offenbach
b)Fryderyk Chopin
c)Antonio Vivaldi
d)Claude Debussy
e)Ferenc Lehar
f)Johann Strauss
g)Jan Sebastian Bach
h)Wolfgang Amadeusz Mozart
i)Franciszek Schubert
j)Franz Suppe
k)Antoni Dworzak

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:38:59+01:00
2010-01-24T19:39:29+01:00
A)Jakub Offenbache
e)Ferenc Lehar
f)Johann Strauss
4 2 4
2010-01-24T19:55:06+01:00