Odpowiedzi

2010-01-24T19:39:20+01:00
Chłopcy nie chcieli się uczyc, szukali sposobow, aby nie bylo kartkowek, sprawdzianow, odpytan. probowali znalezc sposob na kazdego nauczyciela ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T19:54:08+01:00
Chłopcy z tej książki próbowali znaleźć sposób na każdego nauczyciela aby uniknąć pytania i kartkówek.Robili to w taki sposób aby nikt tego nie zauważył.przez jakiś czas dobrze im szło i się im to udawało.
1 5 1