Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:38:12+01:00
H=a√3/2
a) a=12
h=12√3/2=6√3
b) a=5
h=5√3/2=2,5√3
c) a=√3
h=√3*√3/2=3/2=1,5
d) a=4√6
h=4√6*√3/2=2√18=6√2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T19:38:36+01:00
H= a√3 /2
a) 12√3 /2=6√3
b) 5√3 /2 = 2,5 √3
c) √3 × √3 /2= 3/2
d) 4√6 × √3 /2= 4√18 /2=6√2

/2 w ułamku przez 2
2010-01-24T19:40:20+01:00
Wzór na wysokość to h=a√3/2
a)12√3/2=6√3
b)5√3/2=2,5√3
c)√3√3/2=3/2=1,5
d)4√6√3/2=12√2/2=6√2
Myślę, że będzie dobrze;))