Odpowiedzi

2010-01-24T19:41:11+01:00
Pani sprawdza obecność...
- a gdzie jest Mateusz czemu on tak chodzi w kratke, nigdy na Polski nie przyjdzie, nie wie ktoś co sie z nim dzieje..?
-- właśnie dzwonił do mnie przed chwilą i kazał panią bardzo przeprosić i mówił że śpi i nie zdarzy na lekcje ale wie Pani, kazał Pani przekazać że śni o pani... i chyba dlatego nie przyjdzie na polski;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:49:26+01:00
Pojechałam pierwszy raz z mamą w góry.Jechałyśmy autobusem,ja siedziałam przy oknie za którym widać było górskie łąki i pasące się na nich krowy.Nie wiedziałam wtedy,że krowa może być innego koloru niż biała w czarne łaty i kiedy zobaczyłam za oknem dużą brązową krowę to wrzasnęłam na cały autobus:"mamo patrz,jaki wielki PIES!!!!!!".Ludzie płakali ze śmiechu,kierowca zjechał na pobocze,bo nie był w stanie jechać dalej,a ja nie zważając na to wszystko siedziałam zachwycona z nosem przyklejonym do szyby i podziwiałam swojego PSA!!!


<to jest historia mojej koleżanki > :D

w osobie tak jak ona mi powiedziała =P