Odpowiedzi

2010-01-24T19:42:04+01:00
Każdy powinien być dobry dla każdego.
Każdy powinien żyć wspólnocie.
Nie powinien każdy patrzeć na kolor skóry.
Nie powinien patrzeć na zachowanie religijne.
I każdy ma swoje poglądy nie wolno krytykować.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:42:43+01:00
Ludzie powinni się tego wstydzić, ponieważ niezależnie od tych czynników wszyscy powinniśmy się szanować, w końcu i tak wszyscy jesteśmy tacy sami - wszyscy jesteśmy ludźmi!
Nikt nie powinien odrzucać kogoś, bo różni się czymś. Wszyscy mamy parę oczu, nóg, rąk, uszu, mamy tułów, głowę, nos itd. I tak jesteśmy ludźmi! Niezależnie od koloru skóry czy wyznawanej religii!
6 3 6
2010-01-24T19:43:42+01:00
Ludzie powinni się tego wstydzić ponieważ każdy jest inny i to jest właśnie piękne. Wszyscy ludzie powinni walczyć z rasistowskimi zasadami. To czy ktoś jest biały czy czarny nie zmiania faktu, że ktoś w środku może być miłą osobą. Określenia czarni to kłamcy żółci niewychowani są błędne.Każdy człowiek ma prawo do wyboru religii czy własnych poglądów i każdy powinien to uszanować.
11 4 11