Autobus z Kniei do ośrodka relaks wyjeżdza o 13:30. grzybiarze ustalili zbiórkena polanie odległej o 1km od przystanku. o której godzinie najpózniej muszą wyruszy z tej polany w stronę przystanku, a by idąc z prędkością 4km/h zdąży na czas?

3

Odpowiedzi

2010-01-24T19:42:04+01:00
4 km / h = 1 km/(1h/4) = 1 km/15 min
13:30 - 0:15 = 13:15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:42:30+01:00
V=s/t
t=s/v
t=1/4km/h=1/4h=15min
odp.grzybiarze musza wyjśc najwcześniej o 13:15
2010-01-24T21:34:15+01:00
T=1h\ 4 km\h= 0,25h=15 minut

grzybiarze napozniej moga wyjsc o 13:15