Odpowiedzi

2010-01-24T19:44:31+01:00
Majmniejsza wspólna wielokrotność to 5
najwiekszy wspólny dzielnik to 25
25 - 5 =20
1 1 1
2010-01-24T19:47:46+01:00
NWD(75;200)
D:75(33,5,5)
D:200(2,2,2,5,5)

NWD(75,200)=5×5=25
NWW(75,200)=75×2×2×2=600

RÓŻNICA=600-25=575
NWW JEST OD NWD 600:25=24 razy większe
różnica między NWD a NWW=25-600=-575
TAK NAPISAŁAM BO NA TWOJE PYTANIE MOŻNA RÓŻNIE SPOJRZEĆ
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:50:55+01:00
NWD 75 200

75 : 3
25 : 5
5 : 5
1

200 : 2
100 : 2
50 : 2
25 : 5
5 : 5
1
Największy Wspólny Dziennik (NWD): 25
NWD rozłożony na czynniki: 5²

Najmniejsza Wspólna Wielokrotność (NWW): 600
NWW rozłożony na czynniki: 2³ * 3 * 5²
3 5 3