Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:05:18+01:00
Żył sobie piesek
na imię miał Leszek
miał panią Anię
która kochała skakanie
mieszkał w domu z ogrodem
miał tam wielką swobodę
kochał wszystko co posiadał
i dużo jadal


4 4 4
2010-01-24T20:09:10+01:00
Na świecie jest zwierząt wiele,
moi drodzy przyjaciele.
W ciapki, cętki oraz paski,
chropowate, śliskie, gładkie.
Są te wielkie i te małe,
te ruchliwe i ospałe.
Piękne, barwne, kolorowe,
i zielone i różowe.
Zachwycają nas swym pięknem
Poruszając się tak wdzięcznie.
2 4 2