Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:03:31+01:00
Nauka bez wiary jest kulawa, bo jak odkrywać tajemnice nauki jeśli się w nic nie wierzy? A wiara bez nauki jest ślepa, bo nauka towarzyszy nam wszędzie - człowiek jest istotą ciekawską i nauka jest mu niezbędna. Więc jak wierzyć w cokolwiek, jeśli nie wierzysz w naukę. Obie te sfery naszego życia są nierozdzielne, bo człowiek musi zarówno wierzyć, jak i odkrywać. Wierzyć w to co odkryje i odkrywac to, w co wierzy.

pozdr
3 5 3
  • jkp5
  • Początkujący
2010-01-24T20:05:43+01:00
Autor tymi słowami chce pokazać, że musimy wierzyć w to czego się uczymy, po co uczyć się czegoś czego nie możemy być pewni.
Z kolei jeśli chodzi o stosunek nauki do wiary, odpowiedź jest jeszcze prostsza żeby wierzyć w coś, musimy coś o tym wiedzieć, jeśli wiemy w co wierzymy to wiara jest w pełni spełniona.
2 5 2