Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:58:52+01:00
1. Sprawdzenie czy instalacje wodociągowe nie mają przecieków
2. Naprawienie kapiące krany wymieniając uszczelki
3. Zainstalowanie perlatorów. Perlator - rodzaj wylewki, końcówki kranu, prysznica itp. zwiększający optycznie strumień wody poprzez znaczne jej napowietrzenie.
4. Zainstalowanie systemów szarej wody
71 3 71
2010-01-24T20:03:19+01:00
Oszczędzanie wody;

- myjemy się pod prysznicem a nie w wannie
- uzywamy zmywarki (nie myjemy naczyn recznie)


- budowa większej ilość oczyszczalni ścieków
44 3 44
2010-01-24T20:06:01+01:00
1. Zmywanie nie pod bieżącą wodą oraz mycie się nie pod bieżącą wodą.
2. Woda po kąpieli spływa do specjalnego pojemnika lub po myciu z umywalki, która później jest wykorzystywana do spuszczania wody w muszki.
3. Nie stosowanie nawozów sztucznych.

39 3 39