(1)Czy potrafisz?

(a) Umiem jeździć na nartach-65%
(b) Umiem jeździć na rowerze-100%
(c) Nie umiem jeździć na rowerze ani na nartach-0%

(2)Czy potrafisz?

(a) Umiem grać na instrumencie-30%
(b) Umiem śpiewać-40%
(c) Nie umiem grać ani śpiewać-50%

Oto ankieta, którą przeprowadzono wśród dzieci, oraz wyniki otrzymane przez ankieterów. Ile procent ankietowanych;

a)potrafi jeździć na rowerze i na nartach,
b)potrafi jeździć na rowerze i nie potrafi grać na instrumencie,
c)potrafi grać i śpiewać,
d)potrafi grać i nie potrafi śpiewać?

Pomóżcie, to ważne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:59:24+01:00
2010-01-24T20:53:43+01:00
A)165%
b)50%
c)70%
d10%<przynajmniej tak mi się zdaje>
4 1 4