Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T19:58:40+01:00
Rady nie zawsze sa dobre i udzielane w dobrej intencji. Doceniajmy dobra wole innych oraz odwage ktora pozwala im na udzielanie rad innym, poniewaz to nie jest latwe zadanie. Jednak słuchanie rad i stosowanie ich w zyciu to trudna rzecz poniewaz zawsze uwazamy ze my sami wiemy lepiej co mamy robic. I rady innych pomijamy bo uwazamy ze czlowiek powinien uczyc sie na wlasnych bledach. ale Chyle glowe przed ludzmi ktorzy potrafia sluchac i nie boja sie korzystac z rad drugiiej osoby. Bo wowczas czerpie on z madrosci zyciowej oraz doswiadczenia drugiego czlowieka i moze uniknac porazki. i drugi raz nie popelnic tego samego bledu.
2010-01-24T19:59:19+01:00
Moim zdaniem mądrośc jest ukryta w piękności a mądra osoba słucha rad innych, nie wmawiając sobie, że ta druga osoba chce jej zrobic na złosc