Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:06:08+01:00
1. Zawsze jeździj po odpowiedniej stronie jezdni.
2. Jeździj z kartą rowerową, a jeśli jej nie masz - z opieką osoby dorosłej.
3. Po ciemku włączaj światła
4. Ubieraj się w odblaski, by być widocznym dla samochodów.
5. Stosuj się do znaków drogowych.
6. Zawsze wyciągaj rękę, kiedy chcesz skręcić.
7. Nigdy nie jeździj środkiem ulicy.
8. Staraj się skupiać tylko na jeździe rowerem.
9. Nie wymuszaj pierwszeństwa.
10. Swoim zachowaniem nie prowokuj innych uczestników ruchu drogowego.
18 4 18
2010-01-24T20:06:16+01:00
1.Nie jedź po chodniku!
2.Jedź gęsiego,nie obok!
3.Nie jedź bez trzymania kierownicy!
4.Nie zaczepiaj się innych pojazdów!
5.Zabrania się jazdy wzdłuż po przejściu dla pieszych!
6.Na przejazdach dla rowerzystów zabrania się wjeżdżania bezpośrednio przed jadący pojazd.
7.Zabrania się zwalniania lub zatrzymywania się bez uzasadnionej przyczyny.
8.Jedź ostrożnie,rozglądaj się wokoło.
9.Zwracaj uwagę na znaki drogowe oraz światła.
10.Nie wyprzedzaj!
11 3 11