Odpowiedzi

2010-01-24T19:57:52+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Er02
  • Początkujący
2010-01-24T19:59:08+01:00
Dwie liczby nieparzyste dają jedną liczbę parzystą.
np.: 1+3 = 4
a każda liczba parzysta jest podzielna przez 2
4 : 2 = 2
:)
nawet wielocyfrowe liczby dają nam liczbę parzystą podzielną na 2.
inaczej chyba wyjaśnić się nie da xD
2010-01-24T20:01:10+01:00
Dwie liczy nieparzyste dają liczę parzystą np.
1)7+5=12
12/2=6

2)7+3=10
10/2=5

3)7+9=16
16/2=8

Mam nadzieję, że pomogłam
:-)Pozdrawiam