Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:16:01+01:00
Chyba jest blad w tresci bo nawet jak byloby 8 samochodow po 6 ton to da 48 ton :)

jesli samochodow bylo "18" a nie 8
to 8 samochodow po 6 ton i 10 po 4 tony

2010-01-24T20:18:38+01:00
X-samochod o ladownosci 4 ton
y-samochod o ladownosci 6 ton

x+y=8
4x+6y=88

chyba jakis blad jest bo ten uklad nie wychodzi a powinien ;P


1 2 1
2010-01-24T20:21:37+01:00
X-ilość samochodów 4t
y-ilość samochodów 6t
x+y=18
4x+6y=88
x=18-y
4(18-y)+6y=88
x=18-y
72-4y+6y=88
x=18-y
2y=16
x=18-y
y=8
x=10
1 5 1