Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:10:42+01:00
Po pierwsze pisze się "zapożyczenia" :)

Nie podałeś ile konkretnie chcesz, więc podam Ci kilka:

Auto - z Niemieckiego
Hamburger - Angielski
Ok - Angielski
Zresztą z angielskiego jest od groma zapożyczeń: boks, jacht, finisz, sport, trener, blues, jazz, rock,modem, serwer, manager, marketing, dealer, pub, walkman, fitness club, gentelmen, biznesswoman albo biznessmen i tak w nieskończoność :)

Tu masz stronkę właśnie o zapożyczeniach:

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/język_polski/materiały_do_matury/25515-zapożyczenia_językowe.html

Jeśli będziesz miał problem, to pisz na priv :)

pozdro
1 4 1
2010-01-24T20:11:15+01:00
Bachor- jidysz burmistrz - niemiecki mecz -ang origami -jap. chałtura - rus