Odpowiedzi

2010-01-24T20:08:00+01:00
Sukces to nie to samo co szczęście. Osoby które odniosły sukces nie zawsze mają szczęśliwe życie gdyż brakuje w nim miłości, przyjaźni i rodzinnej atmosfery. Sukces możemy zyskać w pracy ale szczęście będzie długo się kształtowało. Człowiek szczęśliwy a człowiek sukcesu to dwie różne osoby. Człowiek szczęśliwy to człowiek posiadający miłość swojego życia dom rodzinę miłość, a człowiek sukcesu to człowiek posiadający pare zer na koncie...
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:13:55+01:00
Czy sukces jest tym samym co szczescie hm...? trudne pytanie.
Moim zdaniem na "sukces" trzeba zapracowac. Obmyślic plan, pouczyc się, przeanalizowac swoja sytuacje, sprawdzic prawdobodopienstwo wygranej. Sukces jest to nagroda za osiągneta prace. Ale jeżeli sie nie przygotujemy wtedy liczymy na szczeście. A jak wiemy fortuna kołem sie toczy, fortuna jest ślepa tzn szczeście jest ślepe. nie wiemy na kogo trafi... moze dzisiaj na ciebie albo jutro na twojego kolege... szczescie to zbieg okolicznosci ktory trafia sie tylko czasami. najlepiej przeanalizowac sobie filozoficznie Sukces Czy Szczescie. Wybieram Sukces...
Mimo ze na skuces trzeba zapracowac, sukces jest bardziej mobilizujacy od szczescia... Suckes jest to nagroda za "stracony" czas...

100% by ME

Pozdrawiam ArturZ
2 3 2