Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:08:31+01:00
Sławomir Sprawski, Jacek Bonarek -Historia Grecji
P.J. Rhodes - A History of the Classical Greek World: 478-323 BC
Clogg Richard- Historia Grecji nowożytnej
Rusin Wiesława- Najpiękniejsze zakątki Grecji


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:14:15+01:00
Podróże z pasją Grecja - Chilton Lance, Dubin Marc, Edwards Nick, Ellingham Mark
Wyspy greckie - Artur Anuszewski
Grecja Życie legendy i sztuka
Między Bosforem a Eufratem
Dzieje - Herodot
Grecja niepodległa-Tadeusz Zieliński
Korfu (Marco Polo) - Botig Klaus
PODRÓŻ DO ZIEMI GRECKIEJ Z NEAPOLU- JAN ALFRED SZCZEPAŃSKI
Grecja -Szczepański Jan Alfred
Podróż do Grecji.-Mieczysław Jastrun
Ludzie zwyczaje i obyczaje starożytnej Grecji i Rzymu - Winniczuk Lidia

Książki, których akcja toczy się w Grecji:
R. Graves - Córka Homera
J. Parandowski - Eros na Olimpie, Dysk olimpijski
W. Makowiecki - Przygody Meliklesa Greka, Diossos (dla dzieci)
C. D. Snedeker - Tereas i jego miasto
N. Kazanatzakis - Grek Zorba.
"Ksiezyce" Meldini'ego -
"Sen o Troi" Stolla - biografia H. Schliemann
"Zatoka ostów" Tadeusza Olszewskiego