Zredaguj zaproszenie na poranek z okazji roku fryderyka chopina organizowanego przez twoją klase dla wszystkich uczniów szku dla woły pod.

zredaguj zawiadomienie w imieniu dyrektora szkoły o zebraniu dla wszystkich rodziców uczniów szkoły pod i gim.na sali gimnastycznej


2

Odpowiedzi

2010-01-24T20:17:39+01:00
zaproszenie


Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów Szkoły .... na poranek fryderyka chopina, który odbędzie się 10 lutego 2010 roku w szkolnej sali nr 4 o godzinie 11.00.



podpis
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:20:23+01:00
Uwaga!
Informuję, że dnia 28.01.2010r. o godzinie 16 na sali gimnastycznej naszej szkoły odbędzie się zebranie rodziców uczniów Szkoły Podstawowej oraz Gimnazjum. Serdecznie zapraszam!
Z poważaniem,
........

Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów naszej szkoły na poranek Fryderyka Chopina, który odbędzie się 28.01.2010r. na sali gimnastycznej o godzinie 10:30.
(podpis)