Odpowiedzi

2010-01-24T20:11:06+01:00
P=(a+b)h/2
33=(20+2)h/2
33=22h/2
33=11h
h=3cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:13:28+01:00
Pole trapezu wynosi 33 cm kwadratowych a jego podstawy mają długość 20cm i 2 cm jaka jest wysokosc tego trapezu?
wzór na pole trapezu
P=1/2(a+b)*h
a=20cm
b=2cm
h=?(niewiadoma)
33cm kwadratowe=1/2(20cm+2cm)*h
33cm kwadratowe=1/2*22cm*h
33cm kwadratowe=11cm*h
h=33cm kwadratowe:11cm
h=3cm(długość wysokości)
odp.Wysokość tego trpaezu wynosi 3cm.
1 5 1
2010-01-24T21:11:56+01:00
Dane:
Pt=33cm2
a=20cm
b=2cm
Obliczyć-h
Pt=(a+b)*h/2
h=2Pt/(a+b)
h=66/22
h=3cm
Odp:Wysokość trapezu wynosi 3cm.