Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:12:27+01:00
Latarnik - Henryk Sienkiewicz
Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz

proszęę ; ** .
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:13:48+01:00
Pan Tadeusz” Adama Mickiewicza i „Potop” Henryka Sienkiewicza

Latarnik - Henryk Sienkiewicz

2010-01-24T20:14:05+01:00
H. S
W pustyni i w puszczy
Janko muzykant
ogniem i mieczem
potop
pan wolodyjowski
krzyzacy
A.mickiewicz
dziady
liryki lozanskie
pan tadeusz
1 5 1