Hej Bo to waznee!!
mama napisać w imieniu Harpagona o zniknięciu jego szkatulki !! ti pilne jutro mam z tego p.k
wypowiedz niech bedzie nawet rozbudowana..
poprostu ma to byc zawiadomienie o zniknięciu jego oczka w głowie
dam 25 .. za pierwsza odp dam naj :)
blisssss :D

2

Odpowiedzi

2010-01-24T20:40:15+01:00
Moja szkatułka zniknęła a przecież zakopałem w ogrodzie jak to się stało to nie możliwe. Podejrzewam wszystkich dokoła nawet samego siebie co sie ze mną dzieje. Wezwę policje trzeba przesłuchać wszystkich. Straciłem rzecz która najbardziej kochałem na świecie. Kto mógł mi to zrobić to zrobić. O matko i co ja teraz zrobię.Muszę ją koniecznie odnaleźć . Mam nadzieję ze pomogłam pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:46:07+01:00
Pomocy! Zniknęła, najcenniejsza i najwartościowsza! Po prostu jej nie ma. Moja najukochasza szkatułko, gdzie jesteś? Co ja teraz pocznę? Jaki ja biedny i bezradny. Nie mam ochoty żyć, wszystko straciło sens. Nie poddam się! Muszę odnaleźć tego przeklętego złodzieja! Nie mógł daleko uciec, to musi być ktoś znajomy, kto zna mnie na tyle, że wie gdzie trzymam skarby. Pomocy! Trzeba przesłuchać wszystkich znajomych i tych mniej mi znanych. Mój cenny diament musi się znaleźć! Nie pozowlę aby złodziejowi uszło to na sucho. Powinien ponieść karę śmierci! To surowe wykroczenie, którego nie wolno zostawić bez jakiejkolwiek interwencji. Trzeba działać.
1 5 1