Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:18:45+01:00
1. Jak się nazywa twój przyjaciel/przyjaciółka ?

2. Jak się nazywa twój ulubiony nauczyciel/nauczycielka?

3. Lubisz angielski?

4. Nie wiem

;)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:21:46+01:00
1. Jak ma na imię twój przyjaciel?
2.Jaki jest twój ulubione jezyk obcy?
3.Lubisz angielski?
4. Ile lekcji niemieckiego masz w tygodniu?

liczę na naj
1 4 1
2010-01-24T20:24:02+01:00
1.Jaki jest twój przyjaciel/twoja przyjaciółka
2.Jaki jest twój ulubiony nauczyciel?/nauczycielka?
3.Lubisz Angielski
4.Ile lekcji masz w tygodniu?
1 3 1