Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-02T16:02:26+02:00
Baterie łazienkowe pokrywa się warstwą chromu (przeważnie błyszczącego, dla ozdoby) lub niklu.
Garnki w dzisiejszych czasach robi się już przeważnie ze stali nierdzewnej, z domieszką chromu.
Balustrady również ze stali nierdzewnej, czasem z chromowanego mosiądzu.
Chrom i nikiel nie ulegają korozji.
40 2 40
2009-10-02T16:06:05+02:00
Baterie-są chromowane, lub ze stali nierdzewnej
garnki- emaliowane, albo ze stali nierdzewnej
balustrada malowana farba akrylową, olejną
itp
40 4 40