UTWÓRZ ODPOWIEDNIE FORMY CZASOWNIKÓW W CZASIE PRZYSZŁYM ..

1.ZABRAĆ ( 2. OS. L.MN.R.M-OS.)
2.IŚĆ( 1.OS.L.POJ.R.M.)
3.LĄDOWAĆ (3.OS.L.POJ.R.Ż)
4.WRĘCZYĆ (2.OS.L.POJ.R.Ż)
5.POJECHAĆ (1.OS.L.MN.R.M-OS.)
6.WRÓCIĆ(1.OS.L.MN.R.NM-OS.)
7.ZABRAĆ(3.OS.L.POJ.R.N.)
8.KUPIĆ(2.OS.L.MN.R.M-OS.)
9.BUDOWAĆ(1.OS.L.POJ.R.Ż)
10.ŻAŁOWAĆ(1.OS.L.POJ.R.M.)
11.TRUDZIĆ SIĘ (2.OS.L.MN.R.NM-OS.)
12.NURKOWAĆ (3.OS.L.POJ.R.M)

Z GÓRY BARDZO BARDZO DZIĘKUJE :)
:) ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:22:20+01:00
1. Zabiorą
2. Pójdę
3. Będzie lądowała
4. Wręczysz
5. Pojedziemy
6. Wrócimy
7. Zabierze
8. Kupicie
9. Będę budowała
10. Będę żałował
11. Będziecie się trudziły
12. Będzie nurkował
2 2 2
2010-01-24T20:22:53+01:00
Zabierzecie
pójdę
(b)lądować
wręczy
pojedziemy
wrócimy
zabierze
kupią
(b) budowała
żałować
(b) trudzić się
(b) nurkować
1 1 1
2010-01-24T20:24:45+01:00
1.będa Zbierać
2.będę szła
3.będa lądować
4.będa wręczać
5pojedziemy
6.będziemy wracać
7będzie zabierać
8będa kupować
9będę budować
10będę żałował
11będziecie trudzić się
12 będą nurkować
1 1 1