Odpowiedzi

2010-01-24T20:21:38+01:00
- Witam piekną pania! Czy raczyła byla piekna pani choc raz spojrzec na swego krolewicza?
- och... to naprawde ty?
- tylko ja cie tak kocham.
- Czy moglbys mnie jeszcze raz ucalowac?
- a nie zasniesz? :]
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:24:48+01:00
- Jejku. Jesteś taka piękna jak śpisz, jednak gdy otwierasz oczy promieniejesz-powiedział zapatrzony królewicz

-Ja..dziękuję. Gdyby nie ty..-odpowiedziała królewna przecierając oczy

-Nie musisz mi dziękować. Pocałować tak piękną panienkę to sama przyjemność-dodał zarumieniony królewicz

-Więc może w nagrodę zjesz ze mną i moją rodziną uroczystą kolację przy świecach?-zapytała niepewnie królewna

-Oczywiście, to dla mnie zaszczyt-odpowiedział pospiesznie królewicz

Po miłej rozmowie powędrowali razem do głównego salonu, na obiecaną kolację.
12 4 12
2010-01-24T20:27:55+01:00
-Kim jesteś?
-Jestem królewiczem.
-A co tu robisz?
-Uwolnilem cie z klatwy.
-A co mi sie stalo?
-Zla wrozka rzucila na ciebie zaklecie.
-Bardzo ci dziekuje.
-Alez nie ma za co.
-Jak bym mogla odjechalabym z tobą.Ale moi rodzice mi nie pozwola...
-Pytalem sie ich. Mozemy pojechac w siną dal na moim rumaku.
-Okey. To ruszajmy.


Myślę ze pomoglam.;** :D
10 3 10