Odpowiedzi

2010-01-24T20:25:21+01:00
A)68|2
34|2
17

2√17

b)500|2
250|2
125|5
25|5
5

10√5

c)7,5|3
2,5|5
0,5|5
0,1
3√0,5

chyba

c nie jest pewny^^^

d)hmm

2√2/3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:25:24+01:00
A) √68=2√17
b) √500=10√5
c) √7,5=0,5√30
d) √8/9=⅔ √2
3 3 3
2010-01-24T21:11:06+01:00
A) √68
√68 = √(4*17) = √4 * √17 = 2√17

b) √500
√500 = √(100*5) = √100 * √5 = 10√5

c) √7,5
√7,5 = √(750/100) = √(25 * 30 / 100) =
= √25 * √30 / √100 = 5 * √30 / 10 = 0,5 * √30

d) pierwiastek z ośmiu dziewiątych
√(8/9) = √(4*2/9) = √4 * √2 / √9 = 2 * √2 / 3 =
= (2/3) * √2
3 4 3