Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:27:33+01:00
Żywe dziecko - spokojny staruszek
żywe zainteresowania - zwyczajna nuda
skąpa porcja - soczysty kąsek
ostry zapach - łagodny fetor
stary chleb - chrupiąca bułka
stara kamienica - nowoczesny blok
urojony - realny
niesumienny - obowiązkowy
flegmatyk- choleryk
przyśpieszenie- zwolnienie

Jeżeli o to chodziło proszę naj.
2010-01-24T20:32:47+01:00
1nieżywe dziecko
2niezywe zainteresowania
3dobroduszna porcja
4słodki zapach
5swieży chleb
nowa kaminica
prawdziwy
sumienny
..
zwolnienie