Odpowiedzi

2010-01-24T20:33:00+01:00
"Miłość"- dla mnie to słowo określające piękne i trwałe uczucie. Prawdziwą miłością jest darzenie drugiej osoby trwałym uczuciem, poświęcając się dla tego człowieka, dogadzając mu. Jeśli kogoś naprawdę kochamy, to w pełni mu ufamy. Czasami bywa też, że miłość jest nieodwzajemniona. Wtedy osoba zakochana przychyla drugiej nieba, sprawia aby była szczęśliwa. Bywa też, że w miłości nieszczęśliwej pomagamy pielęgnować związek naszej ukochanej osoby i jej wybranki. Wtedy nie liczy się dla nas swoje własne dobro, a dobro i szczęście drugiej osoby.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:33:44+01:00
Od dziecka uważałam miłość za uczucie najwyższe, nieprzezwyciężone.
Myślę, że stan zakochania to najprzyjemniejszy okres w życiu człowieka.
Oczywiście, miłość posiada kilka wad. Jedną z nich jest cierpienie, które potrafi zadać. Jak widzimy, uczucie te może przejawiać się na dwa sposoby. Pozytywny i negatywny. Tak czy inaczej miłość jest jedyna, wyjątkowa i niepowtarzalna. Na pewno każdy jej kiedyś doświadczy choćby na przykładzie własnych rodziców czy dziadków. Mimo tego, iż potrafi zranić jest przyjaźnie spostrzegana w oczach ludzi. Jak sami widzimy, większość książek, wierszy, opowiadań ma wątek miłosny. Musi więc być ona naprawdę niepowtarzalna.
3 5 3