Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:34:04+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
-ochrona mieszkańców przed powodzią
-dostęp do wody dla przemysłu lub ludzi
-rozwój turystyczny rejonu wokół zbiornika
-produkcja energii przez wodne elektrownie
52 4 52
2010-01-24T20:35:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Magazynują wodę
chronią przed powodziami
woda w nich jest wykorzystywana do tworzenia energii
dzięki nim w przyrodzie jest równy obieg wody
rozwój turystyczny
38 4 38
nie zagraża nam powódz
wszysrty mają dostep