Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:32:50+01:00
Zapraszamy na zbiórke harcerską na której bedziemy ...(robić coś).
Zbiórka odbedzie sie w szkole podstawowej nr.!0 w zamościu
dnia12.05.2010r. o godzinie 10.00
2 2 2
2010-01-24T20:33:34+01:00
28.01.2010 r. o godz. 14:30 odbędzie się zbiórka harcerska w szkole podstawowej nr 10 w Zamościu.
1 1 1
2010-01-24T20:36:53+01:00
Serdecznie zawiadamia Szkoła podstawowa nr.10 w Zamościu ,że odbędzie się w naszej szkole zbiórka harcerska dnia 10.3.2010 o godz.15:30.
Chętnych zapraszamy