Odpowiedzi

2010-01-24T20:32:39+01:00
1. Warunkiem pierwszym i podstawowym przeprowadzenia dobrego wywiadu jest nawiązanie kontaktu z respondentem. Kontakt nawiązany być powinien na dwu płaszczyznach: intelektualnej i emocjonalnej.

2. Trudno uzyskać od kogoś informacje rzetelne, wyczerpujące, osobiste, gdy nie pozyska się jego zaufania.

pozdrawiam, ArturZ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:35:24+01:00
1. Wybierz bohatera, o którym wiesz wystarczająco dużo.
2.Sformułuj ciekawe pytania dla odbiorcy.
3.Zwróc uwagę na sposób wypowiadania się bohatera (czy jest nerwowy, spokojny itp.)
4.Przeprowadź wywiad i dokładnie zanotuj odpowiedzi rozmówcy.
2 3 2