Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:42:37+01:00
Jedną z takich funkcji jest egzekwowanie płacenia podatków od obywateli państwa. Mało kto wie, że przychody z podatków stanowią poważną część przychodów państwa i zrezygnowanie z nich mogłoby oznaczać kryzys gospodarczy. Poziom podatku odciąganego za artykuł lub usługę jest zróżnicowany przez co obywatele nie zawsze płacą wysoką stawkę VAT. Na szczęście niektóre produkty zwolnione są całkowicie z tego podatku.
8 4 8
2010-01-24T20:47:19+01:00
Funkcja turystyczna jest niezwykle uporczywa w niektórych przypadkach. Turyści często smiecą i wyzywają Polaków. Wybite szyby i duże zniszczenie " na miescie" są coraz częstszym wynikiem nocnych zachowan osób zza granicy.
7 2 7