Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:43:44+01:00
Państwo decyduje o losach całego kraju. Władze staraja się o dobrobyt dla obywateli. Pąnstwo dofinansowuje np rolników z czego sprzedaja oni swoje zbiory i dzieki temu mamy chleb mąke itp. Decyduja oni równiez o polityce z innymi krajami np. gaz transportowany z Rosji. kazdy człowiek potrzebuje jedzenia i ciepla szczegolnie zimną i dlatego podane przykłady sie z tym wiążą.
6 4 6
2010-01-24T20:44:25+01:00
Decyzjami podejmowanymi przez państwo są zmiany na rynku gospodarczym. Czyli tym samym do którego kraju eksportowane są polskie produkty, zboża, czy zwierzęta. Decyzjami są też różnice w cenach mieszkań. To wpływa na nasze życie, gdyż mamy problemy z wysoką pożyczką na mieszkanie. Decyzją podejmowaną przez państwo są też naprawy dróg państwowych oraz budowanie autostrad. Decyzją państwa są też obowiązujące prawa które zmieniają się co jakiś czas.
2 3 2