Odpowiedzi

2010-01-24T20:43:15+01:00
A) Ś:4
K:12
W:8
b)Ś 7
K21
W14
c)
Ś80
K240
W160
d)
Ś12
K36
W24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:19:43+01:00
A) podstawa trapezu
4 ściany boczne
12 krawędzi
8 wierzchołków

b) siedmiokątny
7 ściany boczne
21 krawędzi
14 wierzchołków

c) osiemdziesięciokątny
80 ściany boczne
240 krawędzi
160 wierzchołków

d) dwunastokątny
12 ściany boczne
36 krawędzi
24 wierzchołków
  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T21:20:44+01:00
Wzór to :
W = 2n
K = 3n
Ś = n + 2
i pod "n" podstawiasz ilość kątów

a)
W = 8
K = 12
Ś = 6
b)
W = 14
K = 21
Ś = 9
c)
W = 160
K = 240
Ś = 82
d)
W = 24
K = 36
Ś = 14