Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:50:32+01:00
Pb= πrl
396πcm²=π9cm*l/9πcm
44cm=l
l=44 cm


h²+r²=l²
h²+9²=44²
h²+81=1936
h²=1936-81
h²=1855
h≈43 cm

Odp. Wysokosc stozka wynosi 43 cm.



Niestety odpowiedź błędna. Wyglądać to powinno tak:
Pb=πrl
396πcm²=π*9cm*l
l=396πcm²/π*9
l=41 cm
a²+b²=c²
a²-c²=b²
l²-r²=h²
41²-9²=h²
1600=h²
h=40
2010-01-24T20:53:32+01:00
Pole boczne stożka=πrl
396πcm²=π×9l /:π
9 l=396
l=396:9
l=44cm= tworząca stozka

h stożka oblicz z pitagorasa
h²=l²-r²
h²=44²-9²
h²=1936-81
h²=1855
h=√1855cm
4 5 4