Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-24T20:50:58+01:00
W zeszłym tygodniu, razem z moją klasą i wychowawcą wybraliśmy się do kina na film pt. "Katyń". Jak wiadomo, jest to film historyczny, dlatego wcale nie byłam zadowolona z tego wyjścia. Wszystko potoczyło się jednak inaczej. Film okazał się wspaniały. Sama sobie się dziwie, ponieważ nie przepadam za tego typu sztukami. Jestem naprawdę mile zaskoczona. Moje koleżanki i koledzy również. Powinnam być bardziej rozważna przy wyborze filmów. Historyczne nie oznacza nudne, o czym sama się niedawno przekonałam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:53:25+01:00
Dnia 16 lutego 2010r. klasa IIb z Gimnazjum nr. 2 w Malinowicach, wybrała się na wycieczkę do kina pod okiem pani Ireny Michalskiej i pana Szymona Milewicza. O godz. 8.00 autokar wraz z całą załogą wyjechał z parkingu w Malinowicach i obrał kierunek: Kraków. PO godzinie drogi, dojechano do celu. Wybrano do oglądnięcia film pt. "Marsjanie", który opowiadał o przybyszach z innej planety, którzy zaatakowali Ziemię w celu zawładnięcia ją. Mimo wszystko, film zakończył się szczęśliwie, gdyż nie ucierpiało zbyt wiele ludzi, a Marsjanie zostali wygonieni z miejsca, gdzie się wprosili. Film skończył się o godz. 12.30. Następnie wybrano się do Galerii, gdzie opiekunowie podarowali uczniom odrobinę wolnego czasu, na chodzenie po sklepach. O godzinie 14.30 wszyscy zapakowali się do autokaru i wrócili do domu ok. godziny 16.00.