Odpowiedzi

2010-01-24T20:51:25+01:00
7 pojemników x 0,65 l = 4,55 litra
10 litrów - 4,55 l = 5,45
zostało 5,45 litra maślanki
2010-01-24T20:53:04+01:00
10 litrow = 10000 ml
650ml × 7 = 4550ml
10000ml - 4550ml = 5450ml
Czyli zostało 5450 ml w przybliżeniu 5,5 litra :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:54:52+01:00
650ml*7=4550ml
10l=10000ml
10000ml-4550ml=5450ml
5450ml=5,450l

odp. Zostało 5,450l maślanki.

myślę, że pomogłam, proszę o naj
1 5 1