Potrzebuję parę porad jak zrobić własnego Windowsa. Nie chcę za pomocą programów, tylko za pomocą plików które usunąć i wo gule. Chciałbym usunąć parę programów typu mova, movie mamker, outlok express, messeger. Usunąć usługi takie jak pomocnik czy posłaniec narzędzia indeksowania itp które zwalniające pracę komputera a nie są potrzebne. Mogę nawet dać więcej punktów. Odpowiedzi nie na temat będą usuwane

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:10:46+01:00
Planel Sterownia ---> Dodaj Lub Usuń Programy ---> Składniki Windows xP --. I tam usuwasz co chcesz

a jak nie

Start ---> Uruchom ---> Regedit
1 1 1
2010-01-27T18:50:12+01:00
Własnego windowsa zrobisz przez usunięcie jakiegoś pliku z orginalnego i jak go jeszcze ras wgrasz na tym samym kodzie to już będzie nie orginał.
powerpointa movemaker i inne to też możesz usunąć i będzie.
1 1 1