Odpowiedzi

2010-01-24T20:57:15+01:00
Na obrazku drugim prostokąty są do siebie podobne. Skala wynosi 1:2 bądź 2:1 (zależy co przez co dzielisz).
28:14= 1:2
36:18= 1:2
Stosunek boków wynosi:
18:14= 36:28= 9:7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:58:50+01:00
Na rysunku B, ponieważ duży prostokąt ma wymiary 36 i 28, a mały 18 i 14. Dzieląc 36 przez 18 i 28 przez 14, wychodzi 2.
36/18=2
28/14=2
Te prostokąty są podobne. Skala 2
1 1 1