Nauczycielka od języka angielskiego kazała mi wymyślić sobie jakieś zadanie , które mogłabym wykonać aby dostać szóstkę na półrocze . Problem w tym , że nie mam żadnego pomysłu więc proszę tylko o podanie mi jakiegoś tematu o którym mogłabym napisać lub jakiś inny pomysł , co mogłabym zrobić.
Nie może być to za proste , chodzi tu wkońcu o najlepszą ocenę ;)

3

Odpowiedzi

2010-01-24T20:52:35+01:00
Opowiadanie o rodzinie (długie) , referat, plakat :)
2010-01-24T20:53:20+01:00
Mogłabyś dokładnie opisać jakiegoś swojego idola, podać o nim jak najdokładniejsze informacje. Albo mogłabyś opisać swój plan dnia i wkręcić w środek dokładny opis swojej szkoły żeby było ciekawiej.
Ja jestem w 1kl gim, i miałam słówka z obu tych zagadnień, więc powinnaś sobie poradzić ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:53:50+01:00
Hmm...? Mógłbyś napisać o zawodach olimpijski które niedługo będą ;) lub np. gdy mieszkasz w jakimś większym mieście które ma jakąś ciekawą historię :)lub po prostu o naszej ciekawej Polsce
1 5 1