Odpowiedzi

2010-01-24T20:55:40+01:00
Mi się zdaje że:
Trzeba przytrzymać osobę i włożyć coś twardego do ust, np. kołek, aaby osoba nie połknęła języka albo żeby nie zaczęła dławić się własnym jęzeykiem.Od razu trzeba zadzwonić po pomoc.
2010-01-24T20:56:28+01:00
Należy przewrócić osobę na bok, aby nie zadławiła się śliną oraz podłożyć jej coś miękkiego pod głowę, aby podczas napadu sobie nie rozwaliła głowy. potem trzeba zadzwonić po pogotowie i cały czas pilnować aby osoba nigdzie się nie uderzyła.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T20:58:25+01:00
- należy ułóżyć chorego na boku by uchronić go przed zakrztuszeniem się na boku
- nie wkładać niczego pod głowę bo to grozi zapadnięciem się języka i utrudnieniem oddychania
- nie podawać nic do picia
- nie powstrzymywać na siłę drgawek
- rozpiąć pasek, kołnierz koszuli, aby ułatwić oddychanie
- nie wkładać niczego między zęby,
- wezwać pogotowie