Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:04:12+01:00
Palenie papierosów
picie alkoholu
urzywanie narkotyków
jedzenie niezdrowej żywności
2010-01-24T21:06:35+01:00
Ludzie maja wiele złych nawykow, ktore zle wplywaja na nasz organizm. Np.
-palenie papierosów,
-picie alkoholu, zwłaszcza w duzych ilosciach,
-przejadanie sie, zwlaszcza niezdrowymi rzeczami, fast foody
-nie uprawianie sportu,
- za to siedzenie calymi dniami przed komputerem lub tv (to takze zle wplywa na wzrok).
-zazywanie sterydow, moze to miec fatalne skutki
-zazywanie niektorych suplementow np. na schudniecie
- malo snu
- zazywanie narkotykow i duzej ilosci lekow
- narazanie sie na stresowe sytuacje,
- glodowki, przy odchudzaniu
-
2010-01-24T21:07:26+01:00
Palenie papierosów, picie alkoholu, zażywanie narkotyków, jedzenie tłustych i niezdrowych potraw, odchudzanie, nieodpowiedni ubiór, zbyt długie przebywanie na słońcu, zbyt mało czasu spędzanego na świeżym powietrzu, za mało ruchu, ćwiczeń, nieodpowiednie ćwiczenia, nieregularne kontrole lekarskie, bagatelizowanie problemów zdrowotnych,