Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:06:13+01:00
Herezja – poglądy jednostek bądź grupy wyznawców danej religii sprzeczne z religią chrześcijańską

Heretyk - osoba próbująca wbrew zdrowemu rozsądkowi propagować wartości chrześcijańskie

6 4 6
2010-01-24T21:07:49+01:00
Herezja – poglądy jednostek bądź grupy wyznawców danej religii sprzeczne z dogmatami, podstawowymi zasadami, naukami lub ustaleniami autorytetów konstytuującymi tę religię.
Heretyk, odstępca, zwolennik, wyznawca herezji ,poglądów relig. uznanych za błędne przez Kościół panujący , poglądów zbyt śmiałych, sprzecznych z powszechnie uznanymi
4 3 4
2010-01-24T21:11:11+01:00
Herezja -pogląd religijny , sprzeczny z dogmatami religii panujcej ; odstepstwo od powszechnie przyjetych poglądów

herotyk ? czy miało być heretyk ?
heretyk - buntowniczy wyznawca poglądów religijnych sprzecznych z dogmatami religii panującej , człowiek głoszący poglady zbyt śmiałe , nie uznane przez powszechną opinie
2 3 2