Odpowiedzi

2010-01-24T21:07:55+01:00
Skórka z kutykulą, aparaty szparkowe w zagłębieniach, miękisz wieloramienny z kanałami żywicznymi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:12:15+01:00
Warstwa komórek tkanki okrywającej o zgrubiałej, woskowej kutykuli zabezpiecza wewnętrzne tkanki liścia nie tylko przed niska temperaturą, ale przede wszystkim przed parowaniem wody. Również aparaty szparkowe umieszczone w zagłębieniach zmniejszają transpirację. Liście w kształcie igieł lub łuseczek są przystosowane do pozostania na okres zimy.
; )
1 4 1