Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:14:43+01:00
Czas nagli- czyli trzeba się śpieszyć
zabijać czas wymyślać sobie jakieś zajęcia, żeby sie nie
nudzić
trawić czas- czyli marnować czas
kwestia czasu -za jakiś czas okaże się
próba czasu - po pewnym czasie okaże sie < dane rozwiązanie>
1 5 1
2010-01-24T21:16:54+01:00
Goni mnie czas - nie mam czasu
duch czasu - do grobu isc :P
czas nagli - nie miec czasu
na wszystko przyjdzie czas - przyjdzie czas na kazda pore
zabijac czas-wymyślać sobie zajęcie
2010-01-24T21:19:28+01:00
Nie czas żałować róż , gdy płoną lasy. - ktoś zabija czas `ktoś zajmuje się czymś bez konkretnego celu, aby się nie nudzić
trawić czas- marnować czas, robić coś bez celu
zabijać czas - robić coś co zajmuje czas
gonić czas - nie mieć czasu
czas nagli - to samo co "gonić czas"