Odpowiedzi

  • sasi
  • Rozwiązujący
2010-01-24T21:43:36+01:00
-władza sprawowana wyłącznie przez silniejsze zwierzęta świnie - przywileje mają wyłącznie Napoleon i jego rodzina -zwierzęta ciężko pracują -są głodne i wymęczone - mieszkają w domu pana korzystając z jego dóbr -zmieniają prawo z korzyścią dla siebie a nie dbają o inne zwierzęta -eliminują z życia inne zwierzęta -wprowadzają tortury i zastraszają pozostałe zwierzęta
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-24T21:45:34+01:00
Hejka. :-) Moja propozycja jest taka:

- Napoleon wywyższał siebie i rasę świń
- Mógł korzystać z rzeczy ludzi (co było wbrew wcześniej ustalonym przykazaniom)
- Zręcznie zmieniał przykazania, dzięki czemu mógł pozwolić sobie na więcej
- Zabijał inne zwierzęta
- sam przyznawał sobie odznaczenia
- budował swój autorytet na strachu
- manipulował zwierzętami
- dążył do celu po trupach

Jeśli potrzeba więcej - napisz. :-)
8 4 8